Summer 2k17 - 1.část

                  Ahoj, po hodně dlouhé době se vám opět hlásím s novým článkem,celé prázdniny sem nepřidala ani jeden článek,ani malou zmínku,jsem to já ale hrozná. Ale byla jsem hodně zaneprázdněná, znáte to :D
Co se týká mého úžasného léta? Proběhlo několik super akcí,výletů a dovolená.
                  1. Jako první mě čekala akcička s mýma milovanýma kamarádama na Jižní Moravě. Den otevřených sklepů,pití nebo spíše tedy degustování vína ve 14 sklípcích a nejlepší na tom je,že dostanete skleničku na šňůrce,kterou nemáte šanci ztratit,teda snad. Jediné na co se připravit je zájem velkých turistů,takže pokud nejste z okolí, musíte si minimálně 4 měsíce dopředu zamluvit ubytování,protože jinak nemáte šanci,něco sehnat. My jsme tedy byli ubytování v Penzionu u Babiček. Pohodové ubytování v soukromí,kde jsou asi jenom 3 ubytovací jednotky (pokoje), každý pokojík má vlastní sociální zařízení a koupelnu, kuchyňka je společná což,ale vůbec nevadí, protože většinou stejně jíte mimo a k samostatné akci,to si asi musíte zažít sami,aby jste zažili tu atmosféru,lehkou alkoholovou vůni a trýznivé horko od pálicího slunce. Navíc jsme měli výhodu,že taťka pochází přímo z Horních Věstonic,kde se akce konala,takže si tam připadám pokaždé jako doma,nejenom to,že vinaře přímo znám,ale má to i jisté benefity. Určitě plánuji jezdit pravidelně,snad to příští rok vyjde. Who knows?
                   2. Noc na Karlštejně přímo na Karlštejně - nebudu lhát tohle je pro mě přímo srdcovka,jelikož tohle představení přímo miluji,ale taky proto,že to nakonec dopadlo úplně jinak,než jsem očekávala,ale to předbíhám zpět k představení, nebudu se tady vyjadřovat k atmosféře,protože to se nedá popsat slovy,to si člověk musí zažít. Co se týká hereckých výkonů.tady opět nemám slov - Tomáš Smička,Ivča Korolová (Veselá), Hana Holišová, Daniel Bambas, Pavel Vítek, to je prostě jistota kvality, ani déšť nám to nepřekazil, vtipné hlášky, které provázejí celé představení, jsou aktuální a trefné. Ale nejsou to jen tyto herecké esa,kteří dělají z této hry tak úžasné představení, ale i pro někoho zatím neznámí herci jako Štěpa Tuček,kterého můžete momentálně vidět v Horáckém divadle v Jihlavě, nebo Lukáš Kunst,Petr Ryšavý, dodávají muzikálu to proč byla všechna představení vyprodaná během minuty. A fakt,že jsem na muzikále díky obrovskému štěstí byla dvakrát skoro za jeden měsíc,ještě přidává na faktu,že příští rok jedu zas (pokud seženu lístky)
Co se týká samotného Karlštejnu,k tomu se vyjádřím v samostatném článku,jelikož je to na delší počtení.
                Ovšem to jsme pouze první dva týdny v červenci, další části letního story vám přinesu snad co nevidět. Pokud chcete vědět co se aktuálně děje u mě,nebo se podívat na více fotek z mého letního dobrodružství určitě mě sledujte na instagramu,kde jsem poslední dobou opravdu hodně aktivní.
            Jinak co se týká toho co mě čeká,tak jak asi víte nastupuji na vysokou školy, konkrétněji Univerzita Obrany v Brně. Takže už se pomalu,ale jistě stěhuji,vybavuji a plánuji. Jelikož 2.října nastupuj, mezitím mě,ale čeká svatba mého bratrance na Slovensku,zápis a samotné stěhování.
To je ode mě dneska všechno, tak enjoy your day ♥ a buďte pozitivní ,protože nikdo vám nestojí za to, zbytečně kazit svou náladu.
                       

                       

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat