Run in colors a mnohem víc

Tak vás tu zase opět vítám. živá a zdravá a hlavně úspěšná.
Omlouvám se že jsem se strašně dlouho neozvala, důvodem byla maturita, příjimačky, nemoc a mnohém dalších věcí. Ale teď už jsem konečně za vším a jsem tu zas.
            První oznámení, které bych tu ráda napsala je moje Maturita, kterou jsem pro mě překvapeně zvládla a kupodivu hodně úspěšně. Maturitní vysvědčení mi už leží doma a já tomu pořád nevěřím. Chápu, že pro některé to nic není, že mi budete tvrdit, že zkoušky na vysoké jsou mnohem těžší. ANO, máte pravdu, ale zase já před takto velkou zkouškou stála poprvé, takže moje nervy pracovaly.A pro ty, které maturita teprve čeká, nebojte se nemáte čeho, jak řek pan učitel od nás, nikdo vás v září nechce vidět a štvát se s vámi po druhé Ale dost o maturitě.

Poslední dobou jsem prožila dost zajímavých a skvělých zážitků a poznala velmi inspirativní lidi.

Poslední akcí, která proběhla bylo Run in Colors, určitě znáte rainbow run nebo barvám neutečeš.
Jsou to vlastně akce, na kterých je za  cíl uběhnout 5 km, ale nebojte se není to na čas, jde prostě o to si to užít, když se vám nechce běhat, můžete jít,skákat, plazit se prostě vše co vás jen napadne. A to hlavní- BARVY. Barvy všude kam se podíváte : na vás, na kamarádech , na lidech kolem vás, na zemi, ve vzduchu- prostě everywhere. Zažijete duhové zatmění, kde opravdu nic nevidíte, užijete si skvělý program, zaběhnete si pár kilometrů, dostanete medaili a čeká vás druhé zatmění, koncert Bena ♥  a afterparty. Prostě Akce, která stojí za to, ale to si musíte zažít sami, to nejde popsat.
A co se mi na akci líbí asi nejvíc, že myslí i na ty, kteří běžet bohužel nemůžou, každá stokoruna z přihlášky jde na charitu, záleží jaké město si vyberete. Informace o běhu a místech naleznete na http://www.runincolors.cz/ . Jestli se chcete zabavit, nevadí vám trochu se ušpinit a chcete prožít skvělou atmosféru je to akce přesně pro vás. Video ze Zlína vám když tak dodám později.

A co mám v plánu na léto a na co se ještě můžete těšit?
Otevřené sklepy v Horních Věstonicích, pokud budu schopna napsat článek, určitě vám ho napíšu, protože na této akci jsem byla jíž v loňském roce, tak jsem zvědavá jak to bude letos.
Noc na Karlštejně přímo na Karlštejně- divadlo na, které já osobně se strašně moc těším,Jelikož já ten film naprosto zbožňuji určitě vám sem dám zhodnocení a porovnání s filmem.
Tropical Islands- Aquapark v Německu, který je postaven v bývalém areálu továrny na vzducholodě. Takže si umíte představit ty prostory pro ty, kteří si to představit neumí, budete si muset přečíst můj budoucí článek.
Malta- tak na tuto dovolenou se hodně těším, jedem s kamarádkou a s tohoto výletu vám přinesu i videa.
A poté vysoká škola - mám připravený článek o tipech jak si vybrat vysokou, plusy a minusy studia u nás a ještě mnohem víc. Těšte se
No a po té v prosinci výlet daleko do Asie, ještě vám, ale neprozradím kam, budete si muset počkat. Ale věřte, že to bude stát za to.


A pokud chcete vidět co se děje v mém životě pokud zrovna nesedím u noťasu a píšu články, sledujte můj instagram a zanechte mi v komentářích ten váš.

Enjoy your day.
A hlavně užívejte léto ♥
Budu se na vás těšit.
 






Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat