Moje První recenze

Tak jsem tu po hodně dlouhé době s novým článkem.
Tento typ článku u mě ještě nebyl, takže se omlouvám kdyby se vám na ni něco nelíbilo.
Budu se snažit být co nejupřímnější, protože já osobně nesnáším, když někdo dostane produkt zadarmo má na něj udělat recenzi a tak schválně ho vychválí jak je úplně nejlepší, samozřejmě mlže se stát že ten produkt opravdu dobrý je, ale vždycky se najde chybička.
Moji první recenzi jsem mohla uskutečnit díky výzvě od Blogerky.cz

Jemná pleťová voda Australian Bodycare s olejem Tea Tree  

Chtěla jsem na začátek uvést složení,ale to si můžete přečíst na jejich internetových stránkách 
Takže se rovnou vrhnu na svoje vlastní hodnocení.
Vyzkoušela sem už spousty pleťových vod od Dermacolu, BioDermy, Nivei atd.
Co se týká mě osobně kdybych měla vybrat top pleťových vod koupila bych si Yves Rocher, ale ten cenově potuluje okolo 600 korun, což mi přijde trochu náročnější,
Ale pokud bych si měl zvolit levnější variantu šáhla bych právě po Australia Bodycare.
Musím říct,že první týden sem byla vůči němu skeptická, měla jsem strach, jak moje pleť, jelikož je velmi citlivá,chytne alergii a já budu jak rajče.
NESTALO SE TAK DÍKYBOHU.
Výsledek byl vidět asi po čtyřech dnech pravidelného užívání ráno a večer,ze škaredých začervenalých boláčků se staly malinké málo viditelné tečky.
Na pokožce má chladivé účinky,celkově je to příjemné,jen po nanesení na citlivé místo trochu štípe ale to dělá i Yves Rocher.
Já osobně kdybych si měla vybrat pleťovou vodu levnější kategorie určitě bych si vybrala tuhle.
A určitě koukněte na jejich stránky mají tam toho více.
Takže mé hodnocení 9/10.
Enjoy your day :D
A u dalšího článku papa.


Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat