What can you do in winter time?

Zase článek po delší době.
Tentokrát to bude spíše takové povídání o tom co dělat v takovém mrazivém zimním počasí.
Budou to věci co si myslím dělá hodně z vás.
Protože upřímně co v takovémhle počasí taky jiného dělat.
1.TIP
Zajímavá knížka
Nechce se vám chodit ven,celý den jen prolenošit doma.Tak proč k tomu trochu nevylepšit svoji slovní zásobu.
Já jelikož budu letos maturovat musím říct, že se snažím číst poctivě povinnou četbu.
Pokud vás ale povinné četby neberou mám tu zajímavý tip na knížky, které mě oslovily v poslední době.
Detektivky
Dívka v ledu
Dívka ve vlaku
Můj oblíbenec Jo Nesbo jakákoliv kniha
Jelikož v takovémhle počasí se ty detektivky čtou samy.
Výsledek obrázku pro jo nesbo švábi
Jinak všechny knihy a mnoho dalších naleznete na Martinus, vybere jsi tam každý.

2.TIP
Horká čokoláda
Nic vám nespraví náladu a nezahřeje tak dobře jako právě horká čokoláda s pořádnou dávkou šlehačky na vrch.
A říkáte si,že je horká čokoláda moc kalorická bomba,
Nuž i horká čokoláda se dá udělat zdravěji a přitom stejně dobře.
Já osobně jsem kupovala čokoládu Balance, která je 72% čokolády bez přidaného cukru.
Kterou jsem poté rozpustila v sojovém mléce, ale můžete použít jakékoliv mandlové, kokosové prostě jaké vám padne do noty.
Výsledek obrázku pro balance čokoláda horká


3.TIP
Zimní aktivity-sporty
Venku sice mrzne ale svítí sluníčko ideální čas vypravit se na lyže a že to neumíte?
Tak to není problém, u každého lyžařského střediska máte instruktory,kteří vás to jistě naučí.
Sice to stojí určité částky,ale člověk žije jen jednou.
Pokud se vám i tak na svah nechce můžete využít například sáňkování,bobování zkrátka vzpomenout na dětské léta. Velmi populární se v poslední době stal snowtubing, který jsem tedy ještě nezkoušela, ale určitě to při první příležitosti udělám.



Věcí, které se dají dělat je samozřejmě mnohem víc,ale vypsala jsem vám 3 svoje nejoblíbenější činnosti, tedy krom válení v posteli, ale to tu vypisovat nebudu.
Jde o to hlavně něco dělat, nějakým způsobem vyplnit den,protože na co budeme vzpomínat až nám bude třeba 90.
Budeme vzpomínat na to jak jsem měli tolik možností,ale my je promarnili.
Tak to opravdu nechci, jestli jsem v loňském roce pochopila jednu věc, je potřeba si užívat každé sekundy v životě, trávit je s lidmi, které máte rádi, jelikož nikdy nevíte kdy ta chvíle bude poslední.
A pamatujte čas sice plyne jako voda, ale vzpomínky, které máme v sobě tam budou napořád ty nám ani ten nejlepší zloděj nevezme, je to jedna z věcí, která je v životě ta nejdůležitější.

Enjoy your day ♥ 
A snad brzy na shledanou.

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat