Prom

Stužkovák
Už dlouho nebyl článek,já vím jsem nemožná.
Ale snažím se to napravit.
Dnešní článek nebude o nějákém vážném tématu.
Spíš o tom podělení se o zážitek z mého stužkovacího plesu.
Jak už jsem psala jsem ve 4. ročníku,takže i mě letos čekala jedna z velkých událostí.
Co bylo pro mě nejhorší?
Vybrat šaty, chtěla jsem úplně jinačí, než mám, ale musím říct, že sotva jsem si je vyzkoušela cítila jsem se jako princezna.
Šaty jsem si teda nechala šít od těch nejšikovnějších.
http://www.madora.cz/domu/ 
Mají sice svatební šaty, ale nádherné ručně šité a s láskou vyrobené.
Takže určitě doporučuji.
A teď k samotnému stužkováku.
Každý by si tím měl projít,protože já sem si ho náramně užila.
Možná je to i tím, že mám tak úžasné spolužáky, kteří drží po kupě i v chvílích nejtěžších.
Ale to tu nepatří.
Bolavé nohy,hlava roztočená ale s úsměvem na tváři.
Jo přesně takhle bych to chrakterizovala.
Teď už jen dát tu maturitu a budeme za vodou.
Jinak pro mě to bude večer na, který jen tak nezapomenu.
Vlasy mi česala jedna moc šikovná kadeřnice od nás z města.
Šaty:Madora
Psaníčko:Baťa
Dneska kratší, ale polepším se ♥
Jestli před sebou máte taky takovou či podobnou událost,tak doufám že si ji užijete na plno.
Enjoy your day♥

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat