Realita nebo Sen?

            Všimla jsme si,že moje články budou spíše asi takové povídací,nevím proč,ale strašně mě baví si vybrat téma a na to téma se rozepsat.Třeba na dnešní téma mě napadla realita versus sen.Každý tohle téma známe,ale každý si pod ním představíme různé věci.Já bych se k němu vyjádřila takto:
               Realita je krutý příběh v našem životě ,proto je asi každý rád ,když tu realitu může na noc nechat tak jak je a začít snívat,lehnout si zapomenout na všechno co nás trápí,být s lidmi,které milujeme ,ale z určitých důvodů s nimi nemůžeme být,prostě si vytvořit vlastní příběh s vaší postavou v hlavní roli. Já jsem osobně strašně ráda že sny existují,přeci kde jinde bych mohla být princeznou,mít čarovnou moc ,létat,zabíjet příšery,ale také plnit si svá nejtajnější přání.Někdy se nám zdají takové sny ,že se nikdy probudit nechceme.Někdy opravdu přemýšlím proč některé sny nemůžou být pravda,ve snech se dá všechno změnit osudové chyby které jste udělali se dají vzít zpět ,ale v realitě to sotva.Stalo se vám někdy že sníte o milované osobě a nemůžete usnout?Mě ano a mnohokrát .Zase ale na druhou stranu ne u všech snů si přeji aby byly realitou,představte si,že se vám zdá noční  můra,nebo něco opravdu ale opravdu ošklivého,to bychom asi nechtěli aby se nám dělo.
     Další věc nebo jak to nazvat-další naše představa nereálné reality  je taková ,že internetové portály jako je například facebook,instagram,YouTube,twitter a mnoho dalších nám nikdy realitu nenahradí,přes facebook je lehké někomu říci miluji tě nebo naopak nechci tě už nikdy vidět,ale do očí by to řekl jen málokdo ,facebook lehko zničí vztah ale taky zakládá vztahy nové,bere nám kamarády ale dává nám další.Jedno si ale pamatujte facebook nám nikdy nenahradí přírodu kamarády ,chození po venku ,čerstvý vzduch to jsou věci které facebook nedokáže.Vím že mi někteří budou odporovat ,ale je to bohužel pravda .Radši všechno říkejte do očí a nebojte se toho.
        Příkladem může být třeba i YouTube nebo tady Blog-vy žijete v představě,že toho dotyčného za kamerou perfektně znáte,že jste něco jako kamarádi,protože máte zhlédnuté všechny jeho videa,myslíte si,že víte,jak se ten člověk chová v realitě,jestli je egoistický nebo úplně v pohodě.Laicky řešeno zakládáme si názor na toho člověka jenom díky tomu,že jsem viděli video nebo videa.Ale nikdo vám přece nezaručí,že to co daný člověk prezentuje jak vystupuje ve videu je opravdu on.Možná proto vznikají haters,lidé,kteří si myslí,že někoho smějí soudit jenom proto,že ten člověk vyvěsil příspěvek,který ani nevíte jak vyzněl nebo jak doopravdy měl působit,přesto si to ti lidé neuvědomí a začnou ty lidi brát jako arogantní,sobecké a kdoví co ještě,přitom to všechno mohlo vyznít úplně jinak.To je dle mého názoru taky rozpor mezi opravdovou realitou,kterou skutečně žijeme a jakousi vymyšlenou realitou.
   A  na závěr takový krásný citát od jednoho úžasného člověka,který už bohužel není mezi námi 

        "I´d rather be hated for who I am, than loved for who I am not"


Share this:

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Moc hezky napsaný článek <3 Moc se mi líbí tvůj styl psaní <3 Prosím koukla by jsi se také na můj blog?? Moc děkuji <3 https://viktoriafashion.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat