Be Like Snow: Beautiful but cold

    Dneska to není až takové jedno téma,ostatně to nikdy není.
Chtěla bych se spíše vyjádřit k událostem,které se v mém osobním životě udály,ale které můžou být problémem většiny.
První věcí je a to mi opravdu pije krev,že mladí lidé,okolo 13 let nemají úctu ke starším lidem,ano teď můžete namítnout,že mě je 18,že od nich nejsem o moc starší,ale já tu úctu mám,protože každý jednou budeme starší a budeme očekávat slušné chování k našim osobám.No ale teď zpátky k tomu co mě opravdu ale opravdu vytočilo,jela jsem autobusem a předemnou stála paní,řekla bych,že už taková babička,ale opravdu stará okolo 90 let o berličce,stála na autobusové zastávce mezi prvníma,ale seděla stranou ,jakmile autobus přijel a lidi začli nastupovat babička se zvedla a chtěla se zařadit do fronty,ovšem byla tam velmi milá slečna jak už jsem psala okolo 13 let a Začala na tu babičku vyskakovat jako co si to dovoluje předbíhat,že ona tu byla první,babička chudák nevěděla co má dělat bylo vidět,že je jí to líto,ovšem slečna ještě neskončila Začala ji urážet,že staří lidé by měli zůstat doma a plánovat pohřeb a ne kdesi chodit,když to nezvládají,načež asi 4 lidi zamnou stál pán,který babičku,když to uslyšel hned pustil před sebe a poněm už jsme ji pustili všichni,měli byste v tu chvíli vidět obličej té holky.Na čež když nastoupila do autobusu ji řidič řekl: "Slečno měla by jste se paní omluvit,i vy budete jednou stará a jak by se takové chování líbilo vám" ,slečna nic neodpověděla a nasupěne nasedla až do zadu. Lidi prosím uvědomte si,že takovéhle chování opravdu není příjemné vmete si,že by se někdo takhle choval k vaší rodině babičkám dědečkům asi by vám to nebylo moc k úsměvu.Ale co se týká téhle generace 13 a tak , k ní jsem si svůj názor udělala už dávno a bohužel jsem se zatím nepřesvědčila.Ale tím nechci urazit lidi co se týkají slušně,spíše apelovat na mladistvé aby se chovali ohleduplně a s úctou.
   Ale pryč od tohoto tématu.Chtěla bych aby jste si teďvšichni sedli a zavřeli oči,soustředili se jen na svůj dech a myšlenky nechali,jen tak volně létat kolem sebe.Někdy je totiž nejlepší být sám bez nikoho jen se svými myšlenkami,v tom spočívá kouzlo osobnosti,být sám sebou a nenechat se nikým ovlivňovat,

Budu se teď snažit psát častěji
So Enjoy your day :D (jako obvykle že? )
Doufáme že se vám článek líbil. ♥

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat