Trocha adrenalinu neuškodí

                    Tak je to už několik dní a já se rozhodla znovu napsat nový článek.
Tentokrát,ale nebude zaměřen na jedno téma bude spíše takový povídací.
        Právě jsem vstoupila do 4 ročníku na gymnáziu a světe div se už v květnu příštího roku budu maturovat,já která si dodnes myslela,že na to má ještě dost času,bože kam ten čas rychle ubíhá,Ale to není téma,kterým se chci momentálně zabývat,spíše bych si položila otázku kam můj život bude potom směřovat?
 Z některých budou úspěšní právníci,doktoři,veterináři a mnohem víc,ale co bude ze mně? Jo to bych taky ráda věděla.Doufám že nejsem sama kdo má takový problém,že neví co se svým životem,
Jedno,ale vím chci být šťastná a dělat práci co mě bude bavit,já vím zní to jako otřepaná fráze,ale prostě je to tak.
      Ale abychom nezůstávali jen u vážných témat, včera jsem si vyzkoušela naprosto parádní věc a to Hurricane Factory v Tatralandii,určitě koukněte na jejich web http://www.tatralandia.sk/atrakcie/hurricane-factory-tatralandia/funflight/,protože něco tak senzačního jsem v životě nezažila,nejen profesionální přístup recepčních a instruktorů,ale i milé chování celého personálu,a to nemluvím o požitku,protože to se prostě nedá popsat ,to si člověk musí zažít.oblékáte si kombinézu a říkáte si panebože do čeho sem se to zase dala,ale pak vstoupíte do větrného tunelu a létáte,zažijete volný pád jako při seskoku z letadla a poté už jen děláte otočky a vznášíte se podle toho jak jste šikovní.Sama za sebe musím říct,že to nebyla poslední návštěva Hurricane Factory a že se zde určitě ještě vrátím na další let .Jinak určitě nezapomeňte sledovat můj instagram,kde budu přidávat fotky.

Jinak bych chtěla všem,kteří zítra ač už potřetí nebo poprvé jdou do školy po prázdninách hodně pevných nervů a velké svačiny ať to zvládneme.
Takže Enjoy your day :) 
a příště u dalšího článku.
Btw. Fotky z Hurricane Factory přidám v rámci dalšího článku.

Share this:

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Pamatuji si, kdy jsem otázky maturity řešila já... A hele, jsem ve třeťáku na VŠ. Ten čas letí jako splašený. Občas si říkám, kam se ty roky ztratily :) Ale jedno můžu říct s jistotou. Ať se rozhodneš, jak chceš, vždy to bude správná volba. Ať zjistíš, že jsi se rozhodla správně, nebo zjistíš, že to rozhodnutí nebylo to pravé. Pokaždé tě naučí něco nového, posílí.

    Tak s chutí do toho! Krásný poslední rok na střední! :)

    https://modrakocka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď si mě uklidnila,jelikož já z toho mám nervy už teď,ale jak říkáš i chybami se člověk učí.

      Vymazat