I hate,

    Nesnáším,nesnáším,nesnáším !
Jo přesně tuhle frázi říkáme několikrát denně,například nesnáším matematiku,nesnáším rajskou atd.
Ale zamýšleli jste se někdy nad pravým významem těchto slov.Když už tyhle slova používáme měli bychom vědět jak silná jsou a jak jimi můžeme ublížit.Ono totiž i obyčejné nesnáším rajskou může urazit kuchaře,Já vím hloupý příklad,ale tak snad to takhle všichni pochopíte,jak to myslím.
Já totiž těmito slovy ublížila někomu,komu jsem opravdu ublížit nechtěla a do teď toho lituji a vím, že tuhle věc už nenapravím,rozmyslete si proto prosím co člověku řeknete,předtím než to doopravdy vyslovíte.
     Slova můžou totiž doopravdy zamrzet a urazit,a je pak těžké je odpustit.
Jinak bych se vás ráda zeptala co vás inspiruje a co je vaše tzv. múza,docela by mě to totiž zajímalo, mě totiž poslední dobou dochází inspirace nejenom ke psaní ale taky celkově k učení a k životu,nevím jestli je to tím, že nás všichni učitelé dusí a pořád nám opakují,že bychom se měli začít učit pač jako maturanti už teď je pozdě.Ale tak to je můj boj, jen by mě opravdu zajímal váš důvod k úsměvu a inspirace ke tvoření.
   Jinak viděli jste už Brněnské deštníky?
Já sice ne ale chtěla bych je moc vidět.Takže jestli máte možnost se jít podívat určitě běžte a užijte si to.
A na závěr pokud máte blog určitě hoďte komentář a já si ho ráda přečtu.
Enjoy your day :)



Share this:

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Brněnský deštníky jsem zatim viděla jen na fotkách, ale určitě stojí za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se zamýšlela nad významem některých slov a hlavně je to takový negativní pro naši psychiku. Každý NE- je pro naši mysl problém a souvisí to s celkovým rozpoložením nás samotných. Takže se snažím takový slova omezovat. Děštníky jsem viděla, moc krásné, škoda, že už je sundali. Budu moc ráda když i ty koukneš na můj blog :-) www.ninaklenovits.cz

    OdpovědětVymazat