Jak sem našla cestu sama k sobě

Ahoj
       Po dlouhé době jsem se rozhodla napsat článek na pro mě dost choulostivé téma, na druhou stranu se s podobnými články,videi a obrázky roztrhl pytel.
      Jde o to, že jako 90% procent holek ani já nebyla šťastná se svým tělem a s tím jak vypadám.Chápu, že pro někoho to může být banalita, ale v podstatě je to dost závažný psychický problém.
       Žijeme ve světě, kdy jsou mladé holky ovlivňovány módními časopisy, instagramovými umělými příspěvky a kdoví čím ještě.....
       To,že se sama sobě nelíbím jsem neřešila, spíš jsem to nechtěla vnímat, jenže jak jsem to já neřešila, mé okolí to řešilo a tak jsem i já musela čelit každodenním narážkám na mou postavu.
A ať jsem chtěla nebo ne, tohle už se nedalo přehlížet, nebyla jsem schopná se na sebe podívat do zrcadla a jen tiše záviděla slečnám s krásnou postavou.
Ale přišel únor 2018 a sním i rozhodnutí,že takhle to dál nejde, už dost večerního přejídání a neustálého kupování sladkostí na zahnání stresu ze školy. Navíc přišel pro mě asi zlomový okamžik a to byl můj kolaps, při kterém se zjistilo, že mám silnou intoleranci na mléko a mléčné výrobky, navíc mi doktor řekl, že pokud to takhle půjde dál můžu si zadělat na silné zdravotní problémy a to jsem opravdu nechtěla.
Ale to nejtěžší sem měla teprve před sebou, musela jsem změnit styl svého života, nezdravé potraviny musely být nahrazeny zdravější formou a chtělo to více pohybu. Ovšem když jsem po měsíci viděla, že to přináší výsledky, věděla jsem,že to každodenní trápení ve fitku má smysl a že to nedělám jen tak pro nic za nic a teď? Je červen, 4 měsíce potom co jsem se rozhodla pro změnu, mám 10 kilo dole,ale co je pro mě nejdůležitější, naučila jsem se mít ráda samu sebe a můžu se na sebe vesele dívat do zrcadla a nepřináší mi to utrpení, vím že tímhle rozhodně nekončím a jsem tak ve čtvrtině cesty ke svému cíli, ale moje psychika a sebevědomí šlo nahoru a to je přece to co všichni chceme - MÍT SE RÁDI :) ano musela jsem kvůli tomu obětovat volný čas a odmítat spoustu dobrot,ale víte co? Ani jedinkrát sem toho nezalitovala a jsem na sebe náležitě pyšná.
     Takže pokud máte problémy nebo vám chybí motivace, změňte to, nikdy není pozdě začít,ale taky to nesmíte odkládat. Zdraví máme jen jedno.....

Na závěr fotka toho jak sem vloni vypadala a jak vypadám teď v části své cesty.Jde to jen člověk musí chtít a výmluvy neexistují.
Užívejte léta ♥


Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat