Můj život na vysoké

Ahoj
Tak se vám ozývám po dlouhé době s novým článkem, který je spíše takové moje vypsání z pocitů beznaděje.
           Momentálně studuji 3 ročník bakalářského studia a tudíž píši svou bakalářskou práci, vybírám magisterské studium a tak nějak se připravuji na to, že ty státnice prostě nějak dát musím.
           Prvním tématem tedy bude bakalářská práce, řekla bych že to vůbec nejhorší je se přinutit s ní vůbec začít, pořád to odkládáte, říkáte si ještě mám čas, však ji odevzdávám až za rok, no ale s roku je půl roku a vy pořád nemáte ani tu hloupou úvodní stránku a tak si říkáte,že už je fakt čas začít, no a když už to tedy nemůžete odkládat a otevřete šablonu, do které to máte psát, tak nevíte jak? Co vlastně psát? Jak a čím začít? Jako jo máte dané téma, někteří i strukturu, ale i tak je nejhorší s čím začít, na to mám ale taky dobrou radu, na přímo se zeptejte svého vedoucího, nebo mu přiznejte,že prostě nevíte a on vám poradí, nebo se aspoň bude snažit vám poradit, nasměřovat vás, doporučit vám literaturu a mnoho dalšího. Já už sem tak nějak začala, ale jak to bude dál to je jen ve hvězdách.
         Chtěla bych říct,že dále budou státnice, ale myslím, že zrovna na řešení tohohle mám ještě čas, přece jen mě budou čekat ještě zkoušky z tohoto semestru. 
No a následné vybírání navazujícího magisterského studia, které ovšem budu muset řešit na jiné univerzitě, jelikož na naší škole nám nedali akreditaci na navazující studium, ale tohle tady řešit moc nechci.
    Upřímně obdivuji studenty, kteří zvládají psát bakalářskou práci, učit se na zkoušky a mít je všechny za A, do toho chodit pravidelně do fitka a ještě k tomu pracovat, mají vůbec čas na jiné zájmy a na své koníčky? Pač já nejsem schopná spojit úplně všechny věci dokupy, prostě hold nejsem asi SuperWoman :D takže si vybírám a plánuji harmonogram, ano v poslední době se mi hodně osvědčil timemanagement, na to, že jsem tomu nevěřila, smála jsem se všem kdo si zapisoval pečlivě všechno do diáře a plánoval. No a teď? Patřím mezi ně a poctivě si vše zapisuji a plánu a ono světe div se, funguje to vcelku dost dobře a já tím aspoň ušetřím spoustu času, takže stíhám skoro všechno.
Ale to jsem trošku odběhla, jako obvykle.
No každopádně jenom tady to psaní článků, bohužel kvůli vysoké šlo pěkně do kopru, což mě mrzí, protože když sem si blog zakládala vysloveně jsem se těšila na psaní článků, které by mohly třeba i někoho na motivovat, nebo možná by stačilo kdyby vás bavilo je číst.

Asi tady článek ukončím, jelikož by to jinak byl článek na několik A4 a řekněme si upřímně koho baví číst extra dlouhé články.
Takže jestli tu mám někoho kdo je taky ve třeťáku na výšce a píše bakalářku, tak mu taky přeji hodně  pevných nervů a hodně dobré čokolády na posilnění :)

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat