INVISIBLE EVIL

                                             Známe to všichni a každý den to všichni děláme.
                  Instagram, Facebook, Snapchat, Twitter a já nevím co ještě aplikace, které dennodenně používáme sdílíme svůj soukromý život a neuvědomujeme si kdo se na naše příspěvky dívá a kdo je může zneužít.
                  Vím, že to zní jako klišé, ale třeba pro mě je to v poslední době dost diskutabilní téma na rozbor.Pokaždé když zapnu jednu z již jmenovaných sociálních sítí nestačím se divit. Opravdu jsou lidé tak stupidní pomyslím si, a nemusím to být jen lechtivé fotografie malých holek, které sotva dosáhli 15 let a jsou tak největším terčem pro úchyly a různé devianty asi těm holkám dělá dobře, když vidí komentáře typu "panebože ty jsi tak sexy" a kdo ví co ještě, ale tak mě napadá jestli si vůbec uvědomují tu druhou stranu.
       Ale dobře když úplně vynechám takovéhle fotografie, tak potom mě zaráží lidé co si fotí kdejakou drahou věc co si koupili nebo dostali.Já chápu, že chtějí aby jim lidé záviděli a aby celý svět viděl co si koupili, ale jak se říká "rychle nabyl, ještě rychleji pozbyl" a věřte mi že takoví lidé, hlavně ti co si fotí celý svůj luxusní byt mohou být nejsnadnějším terčem zlodějů. Stačí potom jen aby napsali, že dům bude prázdný, protože oni jedou na dovolenou a ejhle z dovolené se vrátí do vykradeného bytu.
   A poslední dobou co mě opravdu vytáčí jsou příspěvky malých (podotýkám malých) děcek co sdílejí jak byli totálně namol a s kým se vyspali a já nevím co ještě. Jak se potom asi musí tvářit rodiče, kteří si mysleli, že jejich dítě je andílek a vidí takový příspěvek. Zamyslete se opravdu vám stojí takováhle "popularita" za ztrátu důvěry, mě osobně by to třeba nestálo. Nehledě na to, že opět nevíte kdo si to čte a věřte, že z toho mohou být veliké problémy......

Tak to je jedno z mých mnoha vyjádření k tomuto tématu, chápu že někteří se mnou nebudete souhlasit a budete kroutit hlavami co je to za nesmysly. Ale určitě se tu najde někdo kdo se aspoň trošičku s tímto názorem ztotožní.
Budu ráda za každý váš názor ať negativní či pozitivní.
A na závěr buďte opatrní co sdílíte jednou by se vám to mohlo vymstít, protože v téhle době má FB kde kdo......


                                                                 Enjoy your day ♥

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat