Christmas Mood

      Za měsíc a jeden den jsou vánoce jupíííí ♥
Už se dostávám do vánoční nálady, zpívám si koledy, začínám rozmýšlet jaký bude můj adventní věneček, ale hlavně pečeme perníčky.
Taky to na Vánocích tak milujete já strašně.Tu vůni čerstvě upečeného cukroví, uždibování těsta při vykrajování, spálení jazyků, když se pokusíte tajně uždibovat.
To k Vánocům prostě patří, stejně jako to, že do pečení zapojíte celou rodinu.Přece Vánoce jsou svátky, při kterých by rodina měla držet při sobě a odpustit věci, které se za ten rok staly.
   Už dávno jsem pochopila, že Vánoce nejsou o dárcích, kdo co dostane a nebo kolik toho dostane, ale o tom být všichni spolu s úsměvem a bez starostí a když někoho obdarujete vidět jeho upřímný úsměv na tváři je ten nekrásnější dárek pro vás jaký může být.
    Mám v plánu více článků na Vánoce,o tom kam na Vánoce vyjet na výlet jako rodina,nebo tipy na Vánoční dárky aneb dárky od srdce a mnohem víc.
    Zatím jen navozuji vánoční atmosféru poslouchám koledy a uždibuji právě ozdobené perníčky, letos se nám opravdu povedli, můžu upřímně říct, že tak dobré perníčky jsem snad ještě neměla :) :)
      Letos jsem ani nepsala Ježíškovi ačkoliv to dělám každý rok,ale letos jsem prostě dostala vše už v průběhu roku, takže teď opravdu nic nechci. Stačí, že mám rodinu, která zamnou stojí v jakékoli situaci a kamarády, kteří jsou v podstatě jako moje rodina.

A musím se vám pochlubit svými perníčky


A samozřejmě chaloupka bez té by to nešlo
Tak doufám, že máte taky Vánoční atmosféru.
And Enjoy your day :)
A u dalšího článku pa ♥ 

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat