Lidská závist nezná meze

K tomuto tématu,jsem se odhodlávala hodně dlouho.
Upřímně?Vůbec se mi do něj nechtělo,pač já jsem velmi optimistický člověk a takových to vlastností si raději nevšímám,ale stalo se něco co mě donutilo toto téma rozebrat.
Opravdu,ale opravdu mě mrzí,když člověk,kterého považujete za svého kamaráda vám závidí,ale hnusně a ošklivě.
Lidi proč?
Máte k tomu důvod,přece nebudu nikomu závidět známky,oblečení,mobil a já nevím co všechno.
To není normální-já si svých přátel vážím pro to jací jsou a ne proto,že mají iphone 7* nebo další vymoženosti,
Navíc si představte jaké to musí být pro člověka,kterému takto ošklivě závidíte,nebavíte se sním kvůli tomu či ho dokonce kvůli tomu nějakým způsobem šikanujete.Nemám k tomu slov
Z takových lidí se mi upřímně dělá zle.

Ale to bylo včera,dneska už se tím opravdu nechci zabývat .
Nebudu si přece ničit dny volna.Jinak mám v plánu Halloweenských speciálech,který se vám doufám bude líbit,navíc je to něco co na mém blogu jen tak neuvidíte.
Napište mi kdyžtak do komentářů vaše tipy na DIY ráda bych se inspirovala.
Dneska mám takovou super náladu a jsem ráda,že kolem sebe mám lidi kteří mě budou podporovat i v těch nejšílenějších nápadech,což já obvykle mívám,ale i ve věcech,které jsou důležité.
Protože jak se říká v nouzi poznáš přítele

Výsledek obrázku pro friends napis
Enjoy your day :)
A uvidíme se u speciálu

Share this:

CONVERSATION

1 komentářů: