Cena Života a Šikana

Vím,že to není veselé téma,ale musím se k tomu vyjádřit.
Opravdu,ale opravdu mě irituje,že je někdo si vzít život jenom kvůli lásce či takovým maličkostem.
Lidi uvědomte si,že někteří nemají to štěstí.Vy jste zdraví,už jenom proto máte důvod žít šťastný život a né se trápit a dokonce pomýšlet či konat sebevraždu my přijde jako největší kravina a takový člověk je pro mě slaboch.Jsou lidé,kteří trpí nevyléčitelnými nemocemi,nemají nohy a jsou celý život uvázaní na vozík ale i přes to jsou šťastní. Nedávno jsem v rámci jednoho projektu byla v Onkologické Dětské nemocnici v Brně a víte co? Byla tam asi 4-letá holčička,která měla rakovinu,v životě jsem ale neviděla usměvavější dítě,ty její oči a radost z maličkostí,když dostala panenku Barbie,vždyť ona nezná nic jiného než nemocnici,nikdy si nehrála venku na pískovišti s ostatními dětmi,ale víte co i přesto se usmívala jak malý andílek.
Tato malá holčička je pro mě inspirací,že v životě stojí za to bojovat a překonávat různé překážky ač to není jednoduché.
A pak jsou tu slaboši,kteří fňukají,když je opustí kluk či holka.
Já neříkám,že nejsou momenty,kdy ten člověk nemá na vybranou,ale to jsou opravdu závažné problémy.
Vemte si třeba šikanu,pro některé to znamená dokazovat si něco,já vlastně ani nevím co,ale 
nepřijde mi normální zvyšovat si sebevědomí na někom slabším kdo za to nemůže.
Vůbec bych se nedivila,kdyby ten co byl šikanovaný se po letech vrátil a vyřídil si účty,protože 
lidé co šikanují si neuvědomují jednu věc,ze začátku to sice obětem sráží sebevědomí,ale časem se to všechno změní a s oběti šikany,se stane sebevědomý člověk,kterého ta šikana jenom povzbudila k tomu být lepším člověkem.
Ale určitě bych šikanu neřešila sebevraždou,vždycky je totiž možnost se někomu svěřit:kamarádům,rodičům nebo učitelce,Vždycky jsou tu lidé,kteří vám pomůžou a mají otevřenou náruč dokořán,jen je důležité to někomu říct,někomu se svěřit.
Nebudu tady probírat svoje zkušenosti se šikanou,jelikož by to bylo na dlouho.
Ale chci aby si lidé,kteří se někdy stali či jsou obětí šikany uvědomili,že šikanující člověk,je pouze slaboch s nízkým sebevědomím,kterého je potom jednoduché srazit na kolena.
Buďte sami sebou a mějte se rádi takoví jací jste,
Máte totiž neuvěřitelný dar- Jste zdraví a máte před sebou hodně velké věci.
So Enjoy your day :D
A těším se u dalšího článku.
Výsledek obrázku pro stop bullying me
Ps: Dnes jsou to přesně 2 měsíce od založení blogu :)

Share this:

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Jak říká moje maminka "nemůžeš si vzít život, když jsis ho nedal" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný článek..

    OdpovědětVymazat