První článek aneb první krok do neznáma

         Zrovna včera,jsem uklízela pokoj a našla velmi zajímavou věc.
Svůj starý deníček,znáte takový ten pocit,když si myslíte,že je něco už dávno ztracené a poté to o několik dní,týdnů,měsíců či let najdete.Jo přesně takový ten pocit jsem měla.Byl to super pocit, zároveň, ale plný strachu a obav co se v takovém deníků skrývá. Jen pro upřesnění ten deník jsem si vedla když mi bylo 12 což je 6 let zpátky.
       A jak se starý deník týká blogu?
No blog je vlastně taky něco jako deník jen trochu více veřejný, a tak jsem si řekla,proč nezačít psát blog, psaní jsem vždycky milovala doteď mám své malé knížečky,které jsem psávala.
     To je tak na úvod asi všechno :D
Doufám,že čtenář,který tento blog bude číst si ho náramně užije,občas se tu objeví něáký tip na cesty,protože já miluji cestování stejně tak jako miluji hudbu,tanec,fotografování a hlavně psaní.
Tak enjoy it ! A přímo po hlavě do toho
A na závěr přidám panorama z Nízkých Tater,které vám přiblížím v některém z dalších článků.

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat